بهش بده تا به طعمش عادت کنه
نه عزیزم شیرخشک میتونی بهش شیر پاستوریزه هم بدی پرچرب
سلام مامانا منم سوالی داشتم دخترم 1 سال و 3 ماهشه بنظرتون شیرخشک قطع کنم به جاش شیر پاستوریزه بدم خوبه ایا؟؟ چون هر مدل شیر خشک که دادم شکمش سفت شده
من که فقط شیر خودمو میدم ،یعنی باید شیر پاستوریزه یدم؟
نه، میتونی از لبنیات پنیر و ماست بدی
من ب دخترم بعضی اوقات شیر ماجان میدم بعضی موقعه هاهم پاستوریزه پرچرب میدم ولی روزی یکی میدم حتما بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.