این آیدی روبیکامه
آیدی رومیزنم نمیاره واسه من
از بدون قندها بخر
من تموم کردم
عکس بدم
یه جا دیدم نوشته بود یدونه ازینا کالریش برابره با یه پرس چلو کباب😑
عزیزم تو روبیکا گروه لاغری داریم خواستی بیا اینم آی دی @Mahsa_nghz
ارههه خیلی قند داره
کالریا رو هر مواد غذایی بخون بعد مقایسه کن
اره پتی پور کالریش کمتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.