۸ پاسخ

این آیدی روبیکامه

تصویر

آیدی رومیزنم نمیاره واسه من

از بدون قندها بخر
من تموم کردم
عکس بدم

یه جا دیدم نوشته بود یدونه ازینا کالریش برابره با یه پرس چلو کباب😑

عزیزم تو روبیکا گروه لاغری داریم خواستی بیا اینم آی دی @Mahsa_nghz

ارههه خیلی قند داره

کالریا رو هر مواد غذایی بخون بعد مقایسه کن

اره پتی پور کالریش کمتره

سوال های مرتبط

مامان avinam💟 مامان avinam💟 ۱ سالگی