۶ پاسخ

من اگه همینطور پیش بره دوسال دیگه دندون مصنوعی میزارم🤣

منم همبن طور شدم مسواک هم مرتب میزنم ...هر هفته ۲تا پر و عصب کشی میکنم هنوزم ۵تا دیگه دارم ...نمیدونم علتش چیه بارداری حتما ....ویتامین دی هز دست میدیم خراب میشم ی دفعه

امروزپرکردم یه ربع هم نشد سیزده میلیون دادم برا عصب کشی وپرکردن دندون

توی دنیا از چیزی ک میترسم دندون درده خداروشکر یکبار کشیدم وحشتناک بود اونم لثه ام عفونت کرده بود یعنی خون گریه میکردم.حدود 11 تاش زو سطحی بودن پر کردم ی کوچولو لکه بودن دندون خراب ندارم ولی یکیش شکسته 😭😭😭نصف بیشترش.هی امروز فردا میکنم ببرم .10 بیشتر خرجش میشه شاید😭😭😭

مشکل منم همینه تو ماه گذشته فک کنم پنج تا درست کردم یه دونه هم کشیدم الان یدونه که پرش کردم نیاز ب روکش داره

تنها راهش اینه پیش دندانساز کار انجام بدی هزینه کمتره
دندون پزشک خیلی گرون میگیره

سوال های مرتبط