من اگه همینطور پیش بره دوسال دیگه دندون مصنوعی میزارم🤣
منم همبن طور شدم مسواک هم مرتب میزنم ...هر هفته ۲تا پر و عصب کشی میکنم هنوزم ۵تا دیگه دارم ...نمیدونم علتش چیه بارداری حتما ....ویتامین دی هز دست میدیم خراب میشم ی دفعه
امروزپرکردم یه ربع هم نشد سیزده میلیون دادم برا عصب کشی وپرکردن دندون
توی دنیا از چیزی ک میترسم دندون درده خداروشکر یکبار کشیدم وحشتناک بود اونم لثه ام عفونت کرده بود یعنی خون گریه میکردم.حدود 11 تاش زو سطحی بودن پر کردم ی کوچولو لکه بودن دندون خراب ندارم ولی یکیش شکسته 😭😭😭نصف بیشترش.هی امروز فردا میکنم ببرم .10 بیشتر خرجش میشه شاید😭😭😭
مشکل منم همینه تو ماه گذشته فک کنم پنج تا درست کردم یه دونه هم کشیدم الان یدونه که پرش کردم نیاز ب روکش داره
تنها راهش اینه پیش دندانساز کار انجام بدی هزینه کمتره
دندون پزشک خیلی گرون میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.