سلام مامانا ماش چجوری درست میکنید برا بچه ها

۲ پاسخ

من میذارم یه کوچولو جوانه میزنه پوستش میگیرم تو سوپاشون میریرم

ماش اول خیس کن یه شب هر یکی دوساعت ابشو تعویض کن نفخ گرفته بشه بعدفراه ابکش کن پوستشو بگیر
من توی سوپاش میریزم

سوال های مرتبط

مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی
مامان فراز🧿🐣🫀 مامان فراز🧿🐣🫀 ۸ ماهگی
مامان عماد و امیرعلی مامان عماد و امیرعلی ۵ ماهگی