مامانا واسه بچه ها چجوری بستنی میوه ای درست میکنید

۳ پاسخ

من یکم سیبو گذاشتم آب پز شد لهش کردم یکم سرلاک مغزیجات درست کردم با یکم شیر مخلوطش کردم یکمم بیسکویت مخصوص پودر کردم همشو باهم قاطی کردم داخل لیوان ریختم گذاشتم تو فریزر یکم یخی ک شد دادم بهش
با موز هم خوشمزه میشه میخاستم خرما هم اضافه کنم ولی داخل سرلاکش خرما داشت دیگه نزدم

دوستان، بالاخره من متوجه نشدم که بچه ها زیر یکسال می تونن شیر پاستوریزه بخورن یا نه؟
یه عده میگن آره یه عده میگن نه
منظورم از کارشناس هاست
گیج شدم واقعا!!!

موز میزارم یخ بزنه بعد با خامه همزن برقی میزنم میزارم فریز بعد یه ساعت اماده میشه برای روش هم شکلات چیپسی رو بن ماری میکنم اخر روش میریزم

سوال های مرتبط

مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی