۱ پاسخ

برنج و با یکم آب میذارم بپزه آبش که کشیده شد شیر اضافه میکنم بعد میذارم جا بیفته اگه دوست داری خرما بریزی شیر و ریختی پوست کن بنداز
میتونی هم موز اضافه کنی من یکم پودر نارگیل هم همون اول اضافه میکنم خیلی خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان پسرهای خوشگلم مامان پسرهای خوشگلم ۱ سالگی
مامان دلوین و رادوین مامان دلوین و رادوین ۱۰ ماهگی