خانما من شکمم رو دست میزنم خیلی سفته کلا یه جوریه
طبیعیه؟؟

۷ پاسخ

دکتر گفت این هفته ها طبیعیه و اگر همراه با دردهای منظم نباشه خطرناک نیس

برای منم اکثرا سفته
بعد که نی نی حرکت میکنه یکم نرم میشه. احتمالا جای نی نی تنگه فشار میده به شکم

طبیعیه سفته سفته بچه

دکتر ب من گفتم بستگی داره ک سفت بودن به خاطر انقباض باشه یا خود بچه جاش تنگ باشه و میچسبه ب شکم
ک ب شکمم دست زد گف خود بچه‌س...
واسه من یه وقتایی سفته مخصوصا موقع راه رفتن

مال منم سفته

برای من سنگه انگار

منم همون جوریه
سفت سفت

سوال های مرتبط

مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۷ ماهگی
مامان فندقچه مامان فندقچه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد