۴ پاسخ

چشماش بخاطر مجاری اشک اگر کم قی میکنه خودش خوب میشه اگه زیاده به دکتر بگو قطره بده

من یه چشم بچم اینجوری بود بهش قطره داد و گفت گوشه چشمشو ناساژ بده مجاری اشکی باز بشه

باچای تازه دم و پنبه بهداشتی بشور مژهاش

به من میگفتن زردی از چشم‌ میاد بیرون اینجوری

سوال های مرتبط