۵ پاسخ

منم جاریم گفت شیرت ترشه مزش کن بچت خیلی بالا میاره من مزه نکردم بدم میاد بچه رفلاکس داره بردمش دکتر دارو داد یکم بهترشد فکرنکنم شیرترش داشته باشیم

رفلاکس ربطی به شیر نداده معده خود بچه ضعیف تا میاد رشدش تکمیل بشه سه چهار ماه طول میکشه

مستار بجوشون بخور

از کجا فهمیدی ترشه😕

شیر ترش نداریم ک ☹️
بالا میاره رفلاکسه برو دکتر دارو بده

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی