من سونو ۱۲هفته رفتم گفت حرکتاش به دختر میخوره😍
شما فک میکنید کوچولوم چیه؟

تصویر
۳ پاسخ

سلام گلم این ماما هست تشخیص جنسیت انجام میده پیامش بده راهنمایت میکنه
پیج روبیکا و ایتا nini_bardari99
واتساپ وتماس 09918132278
اینستا nini_bardari99
شمارش سیوکن روبیکا بیشترفعاله

به ان تی اعتماد نکن من بهم گفت دختر بعد تو سونو ۱۶هفته گفت پسره

ب انتی نمشه اعتبار کرد
تو انتی دکتر من گف احتمال خعلی زیاد دختره...من دیگ اسمشم انتخاب کرده بودم باهمون صداش میزدم😅تو انومالی مشخص شد پسریه و ورق برگشت🙈😍😂

سوال های مرتبط