۳ پاسخ

سلام.سرخود به نوزاد دارو ندید حتماً ببرید دکتر چون زیر شش ماه دارو ها ضرر بیشتری برای نوزاد داره.دکتر اگه لازم باشه دارو میده.
بوخور سرد تو خونه براش روشن کنید.

عادی عزیزم پسر منم اینطوری پسر خاهرمم اینجوری بود بهش استامینفون نده کلیه هاشو خراب میکنه فقط در صورتی که تب داره بده

حتما ببرش دکتر تا بدتر نشده

سوال های مرتبط