برا رفلکس قطره بایو لاکت خیلی عالیه وجواب میده
دختر من هم رفلکس داشت دکتر براش شیر ای ار نان نوشت بهش میدادم دوباره بردم دکتر گفت دیگه قعط،کن ولی غذای کمکی گفت بهش فعلا نده چون رفلکس داره من هم هنوز ندادم
اگر بچه وزن نگیره دکتر میگه زودتر شروع کنی با توجه به وزن و شرایط بدنی بچه
من دکتر اطفال بردم براش شیرخشک ای ار داد ولی به دختر من نشاخت هم یوبس میشد هم خیلیییی گریه مسکرد و اذیت میشد و بالا هم میاورد فوق تخصص گوار بردم براش شیرخشک نان آلترا تجویز کرد در کنارش پودر امپرازول میدم یدونه صبح یدونه عصر الان بهتره و اینکه میگن بچه رفلاکس اول باید رفلاکسش کنترل بشه بعد غذارو شروع کرد چیزی ک دکتر گوارشش گفت…با شروع شدن غذا رفلاکس تشدید میشه خیلی وقتا
فعلا ای ار میدم دوبار تلاش کردیم معمولی بدیم نشد نتونست بخوره دیگه باهمین می ریم جلو از چهارماهگی هم دارم فرنی میدم البته فاموتدین هم میدم
۴شنبه م واکسن ۴ماهگی شو زدم، کلا بچه بهونه گیر شد و کمتر شیر خورد
من فعلا ای آر میدم، و چون یه کم مدفوعش و سفت میکنه دکتر گفت شربت لاکسی ژل هم بدم، دکتر گفت از ۷۰ روزگی لعاب برنج بده، و دیگه کم کم شروع کن فرنی دادن، اما من هنوز ندادم، چون یه دکتر دیگه بردم گفت زوده حداقل از اواخر ۵ماهگی شروع کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.