۲ پاسخ

من از پنج ماهگی و با حریره بادام شروع کردم

دکتر به من گفت اگه بچتون رفلاکس نداره اصلا شروع نکن تا ۶ ماهگی هرچی دیرتر شروع بشه بدن امادگی جذب و دفع بیشتری داره

سوال های مرتبط