خانوما ازچندماهگی و باچی غذای کمکی شروع کردین؟

۳ پاسخ

پوره سبزیجات
اولی ۵.۵ ماه
این یکی ب خاطر رفلاکس ۵ماه

بعد واکسن ۴ ب دستور دکتر با فرنی

من واکسنشوزدم ازفرنی شروع کردم

سوال های مرتبط

مامان پسریم و تودلی مامان پسریم و تودلی ۱۳ ماهگی
مامان ملیکا🎀🍓 مامان ملیکا🎀🍓 ۳ ماهگی