عزیزان این آمپول آزاد سازی هست ؟
من 7روز پیش تو مطب یکی زدم
چقدر بعد از تزریق باید تست بزنم ؟
عزیزم اگر خدا بخواد همه چی شدنیه .من روز دهم سیکل فولیکول 20 و 15 داشتم آزاد سازی هم زدم ولی پنج روز زودتر از موعد متاسفانه پریود شدم.امیدوارم شما باردار بشی
من نخوردم ۱۲ رفتم سنو و دو تا فولیکول ۱۷ و نیم داشتم آزادسازی زدم دکترم گفت باردار نشدی برو عکس رنگی چون بارداری قبلی لوله هام بسته بود گفت شاید ایندفعه هم مسدود باشه چون رحمت خوبه
ان خدا بخواد آره منم با فولیکول ۱۷ و نیم آزاد سازی هستم و الان یازده آزادسازی هستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.