طبیعیه دو روز یکبار حالت تهوع میگیرم ماه اول حاملگیمه

۳ پاسخ

چن هفته ای؟
قلبش تشکیل شده؟

بله ..طبیعی 🥺چقدر سخته من که کلافه شدم تموم نمیشه چرا

بله طبیعیه حتی شاید بیشتر و شدید تر هم بشع شایدم نه

سوال های مرتبط

مامان نلین مامان نلین ۲ سالگی