من حرکات نی نی هامو دقیقا رو واژنم حس میکنم چرا دلیلش چیه

۳ پاسخ

اره دقیقا من دو سه روز پیش سونو دادم یکی بریچ بود یکی سفالیک

طبیعی گلم چون دوقلوهستن پایین هستن توی این هفته هامنم همینجوریم

طبیعی منم ديروز بخاطر این دکتر بودم گفت ماها ک دوقلو داریم احتمالا یکیش سفالیک یکیش بریچ براهمون

سوال های مرتبط

مامان داوین🩵👶 مامان داوین🩵👶 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ایران مامان ایران هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان لیانا و آلینا مامان لیانا و آلینا ۵ ماهگی
مامان شادلین مامان شادلین روزهای ابتدایی تولد