اره دختر اول منو دراوردن
باید سونو داپلر بدی اگه مشکل خونرسانی باشه اره اگه نباشه نه
من بچه اولم ۹ روز رشدش عقب بود سونو دادم خوب بود تا ۴۰ هفته موند
باید سونو بدی اگه مشخص شه خونرسانی کمه رشد نمیکنه و iugr عه آره زودتر درش میارن معمولا تو ۳۶ هفته دکترم میگفت
عقب باشه ک ن اگ جلو باشه زودتر در میارنش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.