اگه رشد بچه ده روز عقب باشه زود درش میارن؟؟؟

۴ پاسخ

اره دختر اول منو دراوردن

باید سونو داپلر بدی اگه مشکل خونرسانی باشه اره اگه نباشه نه
من بچه اولم ۹ روز رشدش عقب بود سونو دادم خوب بود تا ۴۰ هفته موند

باید سونو بدی اگه مشخص شه خونرسانی کمه رشد نمیکنه و iugr عه آره زودتر درش میارن معمولا تو ۳۶ هفته دکترم میگفت

عقب باشه ک ن اگ جلو باشه زودتر در میارنش

سوال های مرتبط