وزنش کمه فقط وگرنع خطری نداره
نگران نباش از من دوهفته عقبه اونم بخاطر تغذیس دیگ
ریزن بچهامون
نه خطرناک نیست تا ۳ هفته فکرتو درگیرش نکن
منم دیروز رفتم حدود ۲۷۰۰ بود، وزنش کمه ولی صدک ۳۴٪ . چرا واسه شمارو گفته ۱۹٪ ؟
مال منم اینجوری بود سونو رشد دکتر گفت تا دو هفته نگرانی نداره فقط رو تغذیه ات کار کن وزن بگیره نگران نباش
سعی کن چیزای مقوی بخوری اجیل و سینه مرغ و گوشت
خطرناک نیست شاید بهتون ختم بارداری بدن ولی ۳۷هفته
دکترتون چی گفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.