سلام چقدر وقت دارم قرص اورژانسی بخورم ؟؟😞

تصویر
۹ پاسخ

همونجا باید بخوری الکیه میگن تا سه روز وقتی منی وارد بشه همونجا باید جلوش گرفته بشه دیگ سه روز بعد که اثر نداره

تا ۷۲ ساعت

اگه داری ۴تا رو الان بخور ۴رو ۱۲ ساعت بعد

ال دی داری توی خونه؟؟

۱۲۰ساعت
ولی هرچی زودتر استفاده کنی بهتره

من یکی دو ساعت بعدشم خوردم اثر نکرده بود آرتام حامله شدم 🤣

سه روز

میگن تا ۷۲ساعت بعدش ولی من شب بعدش خوردم اثر نکرد

تا ۷۲ ساعت ولی تاثیرش هرچی زودتر بخوری بیشترع

سوال های مرتبط