سلام خانم ها
کسی در مورد بیمارستان نیکان شرق حکیمیه چیزی میدونه؟

۲ پاسخ

من اونجا میرم. هم پزشکان هم کادر درمان خوبن..‌ بیمارستان مجهز و شیکیه... فقط خیلی هزینه‌هاش بالاست. من به خاطر هزینه زایمان مجبورم بیمارستان دیگه‌ای رو انتخاب کنم.

منم همونجا میخوام زایمان کنم، ولی اطلاعاتی ندارم

سوال های مرتبط