از ماه چند شروع کردین سیسمونی گرفتن

۱۵ پاسخ

از وقتی جنسیتو فهمیدم

من اتاقشم چیدم تکمیل😅

احتمالا از ماه هفتم یا آخرای هفت برم خرید

برای من امادس فقط مونده چیدنش چون من خیلی بی حالم زیاد نمیتونم برم بیرون و کمردرد شدید دارم قبل اینکه خیلی هفته ام بره بالا گرفتم الانم راضیم چون الان واقعا حوصله ندارم برم بیرون تو گرما

تقریبا از ۲۲

بعد از اینکه جنسیت مشخص شد

من هفته 26تمام شو خریدم الان باز میبینم یه چیزای کمه

من جواب آمینوم که اومد جنسیت مشخص شد شروع کردم خریدم و چون خودم و همسرم داریم همه وسایلشو میخریم کلا سر ماه به سرماه که حقوق میگیریم میرم یسری خریداشو میکنم میام یکم خورده ریزاش هنوز مونده

۱۲

از قبل بارداری

از وقتی جنسیت رو فهمیدم

من از بچه اولم تخت و کالسکه و کریر گهواره همه چی هست لوازم بهداشتیش هم خریدم لباساشام خریدم اما یسری لباس مونده بگیرم

من از 27 هفته کم کم دارم میگیرم

من ماه چهار
بعد از جواب سلفری رفتم خرید
هم قیمت ها خیلیییی بهتر بود هم این که سنگین نبودم و راحت خرید کردم
دیگه این ماه های آخر دغدغه و استرسش رو نداشتم

من ک هنوز چیزی نگرفتم

سوال های مرتبط

مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی