اگر میخوایین صرفا شیرتون ب دوشین ک زیاد بشه و یا سینتون نوک دربیاردستی هم اینکارو میکنه، اما اگر بچه سینتونو کلا نمیگیره و برای اینکه شیر بدوشین بریزین داخل شیشه تا بخوره بنظرم کار اشتباهیه چون هیچ وقت دیگه سینه نمیگیره و مجبورین تا اخر اینکار دامه بدین و خسته میشین و اخرم شیر خشک باید بدین
برقی خیلی خوبه راحت میزاری تو سینت شیرتومیدوشه
من دستی داشتم خوب بود بکم سخته ولی
اگ میتونی برقی بگیر
دستی افتضاحه
ولی شاید یه برند معتبر بگیری خوب باشه
برقی خوبه
دستی ولی مدل خوبش
شیر دوش برقی منافذ رو خیلی باز می کنه مخصوصا بچه کوچیکه میپره گلوش وقتی خودش میک بزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.