جواب آزمایشت بزار بیاد
من کیست داشتم هر شب سر ساعت خوردم رفع شد سر ساعت بخوری خیلی خوب اثر میکنه
من داشتم رفتم دکتر بهم گفت تا دوماه پشت سرم هم هرشب یکی بخور منم خوردم بعد دوماه رفتم سونو دادم خدارو شکر رفع شده بود
از شب ۴ پریودی شبی یکی بخور کلن ماه دیگه اگه بسته تموم شد کیست باهاش دفع میشه من تقریبا ۷ الی ۸ بار کیست داروم همین بود
شبی یک عدد بخور یه بسته که تموم بشه دیگه نخور تا دو سه روز بعدش پریود میشی کیستم دفع میشه ان شاءالله
شبی یکی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.