۶ پاسخ

جواب آزمایشت بزار بیاد

من کیست داشتم هر شب سر ساعت خوردم رفع شد سر ساعت بخوری خیلی خوب اثر می‌کنه

من داشتم رفتم دکتر بهم گفت تا دوماه پشت سرم هم هرشب یکی بخور منم خوردم بعد دوماه رفتم سونو دادم خدارو شکر رفع شده بود

از شب ۴ پریودی شبی یکی بخور کلن ماه دیگه اگه بسته تموم شد کیست باهاش دفع میشه من تقریبا ۷ الی ۸ بار کیست داروم همین بود

شبی یک عدد بخور یه بسته که تموم بشه دیگه نخور تا دو سه روز بعدش پریود میشی کیستم دفع میشه ان شاءالله

شبی یکی

سوال های مرتبط

مامان nini مامان nini هفته دوازدهم بارداری
مامان nini مامان nini هفته دوازدهم بارداری