هنوزم حس ندارم
تازه شیو کنی خیلی حالگیر سره😁
گاهی اره
من هنو بعد ۸سال یه تیکه از جای برش سزارینم بی حسه 😬
آره تا یکسال برای من بی حس بود
من بچه اولم نه سال میگذره و هنوز ی قسمت بیحس
اره من هم شکمم هم پشت کمرم
برا من بعد دو سال هنوز بی حسه
یس
از من به حس هست وسایز شکمم تغییر نکرده هنوز
تا چند ماه همینه
بعد هشت نه ماه درست میشه
برای من تا دو سال بی حس بود بعد بیشتر حسش برگشت حالا دوباره سز بشم بی حس میشه
اره شله کلا بی حسه انگار هیچی توش نیس من شکم بند خریدم میبندم
مثه اینکه تا یک سال همینه داستان!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.