۸ پاسخ

سلام عزیزم بیمارستان پارسیان رفتی؟
راضی بودی؟
چی میدن به بچع؟

آره مال منو که یه کم پوستمم کشید تا نافم سره

آره بی حسی شرید

من درد دارم بی حس نیستم

بله عزیزم هیچوقت

بله برای منم بی حسه

درد داشتی؟منم فردا میرم بیمارستان برای زایمان

خیلی طول میکشه من سر دخترم تا چندماه بیحس بود

سوال های مرتبط