خانومای سزارینی شمام پایین شکمتون بی حسه؟؟؟

۹ پاسخ

اره برای من هنوزم بعد ۵ ماه کامل برنگشته

برا من بعد ۸ سال هنوزم بی حسه

اره منم بی حسه

بله عزیزم
دکتر گفت ۷_۸ ماه زمان میبره حسش برگرده ولی خودم فکر میکنم کامل برنمیگرده

آرررره

بعلععع اصلا ی جوریع

مامانم تا ۳۰ روز بی حس بود

من نه

بلههه

سوال های مرتبط

مامان کیــــان👶💙 مامان کیــــان👶💙 روزهای ابتدایی تولد