نه یخچالی نیست
من قبل بدم میزارم بیرون سرد باشه گلوش درد میگیره
من میریزم توی قطره چکون میزارم یه ربع توی دمای محیط بمونه بعد میدم.
بعضی مدل ها بله یخچالیه. بعضی ها هم نه. برا دختر من یخچالیه یه ربع قبل اینکه بهش بدم میزارم بیرون
من که نمیذارم یخچال مگ یخچالیه
نه من بیرون میزارم
منم نمیزارم یخچال🥲
یخچالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.