۸ پاسخ

نه یخچالی نیست

من قبل بدم میزارم بیرون سرد باشه گلوش درد میگیره

من میریزم توی قطره چکون میزارم یه ربع توی دمای محیط بمونه بعد میدم.

بعضی مدل ها بله یخچالیه. بعضی ها هم نه. برا دختر من یخچالیه یه ربع قبل اینکه بهش بدم میزارم بیرون

من که نمیذارم یخچال مگ یخچالیه

نه من بیرون میزارم

منم نمیزارم یخچال🥲

یخچالیه

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۱۷ ماهگی
مامان سامیار💙 مامان سامیار💙 ۷ ماهگی
مامان هیراب مامان هیراب ۷ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۴ ماهگی
مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی