بمونه به یادگار از تولد دوقلوهام
33هفته
1405/03/22
🎂🩷😊

تصویر
۸ پاسخ

وااای ننه😍😍مبارکه عزیزممم

به سلامتی عزیزم 😍 🩷

بسلامتی

مبارکه چرا انقد زود

مبارک باشه عزیزم

۳۳ هفته زود نیست زیمان زود رس داشتی؟

عزیزم‌به سلامتی مبارک باشه قدمشون پرخیر و برکت باشه براتون...

مبارک باشه عزیزم به سلامتی بزرگشون کنی گلم😍🥰🥰

سوال های مرتبط

مامان 🩵🩵🩷 مامان 🩵🩵🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گیلاس🍒 مامان گیلاس🍒 هفته بیست‌وهشتم بارداری