۵ پاسخ

روزی ۲یا۳بار

یبوست بنظرم .هر روز تقریبا یا یک روز درمیون

اگر شیر مادر میخوره تا یک هفته طبیعیه ، بهش آب بده زیاد ماساژ بده پاهاشو حالت دوچرخه و شکمشو دورانی

یبوسته عزیزم
سه روز پیپی نکرد باید شیاف بزنی
پسر من الان دو سه ماهه پیدرولاکس میخوره و ی روز در میون دفع داره
راهنمایی خواستی بپرس عزیزم چون من ۶ ماهگی درگیر یبوست بودم 😅

دختر منم جدیدن همینجوریه، هر دم ازاین باغ بری میرسد😂

سوال های مرتبط