۳ مدل‌پستونک هیچکدوم نگرفت😑

۶ پاسخ

منم اولا می‌گرفت یهو دیگه نگرفت

سلام مامانای عزیزم سیسمونی میفروشم با قیمت پایین
مثلا رامپر ۱۸۵ت
سرهمی ۲۰۰ ت
و خیلی چیزای دیگ با قیمت پایین
برای مامانایی ک تو این وضع اقتصادی نتونستن برا نی نی خوشگلاشون لباس بخرن
سایت خرید داریم لینک سایت تو کانال روبیکامون هست
اینم لینک کانال روبیکا
@babyshopppp

دختر من همون تو بیمارستان گرفت تا چند روز پیشم ول نمیکرد بعد شیرخوردن با اون میخابید گفتم تنوع بشه ارتودنسی رو برداشتم بادومی دادم بهش برای چند دیقه مک زد بعدش هر کاری کردم ن ارتودنسی رو میگیره ن بادومی 😐

دختر من اونت هم نگرفت

میگن اونت رو میگیرن

اونت امتحان کردی؟

سوال های مرتبط

مامان شیرین عسلا مامان شیرین عسلا ۱۴ ماهگی
مامان وانیا خانم🩷 مامان وانیا خانم🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری