مامانا هیچکدوم، ترنجبین، ب بچتون دادین؟؟

۴ پاسخ

من ندادم دکتر گفت اصلا نده

اره من دادم ولی تو نده دکتر میگه روده ی بچه رو سوراخ میکنه

اگه واسه زردی میخای بدی هیچی تاثیر نداره من به پسر اولم همه چی دادم اصلا نیومد پایین به پسردومم دیگه هیچی ندادم همش شیر میدم و میبرم بیمارستان چک میکنه

اره من هم ترنجبین دادم هم شیر خشت

سوال های مرتبط

مامان نجلا و دلوین مامان نجلا و دلوین ۶ ماهگی
مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 ۱۰ ماهگی
مامان نی نی🧸🐣🍼 مامان نی نی🧸🐣🍼 ۶ ماهگی