عزیزم زردیش چند تموم نشد نبردی دکتر
اصلااا
بهش ندادم ولی برای اینکه خودم یبوست داشتم بچمم دفع نداشت خودم خوردم اونم ک شیر منو میخوره
من بردم دکتر قطره داده هر ۸ ساعت میدم . البته دو روز هم بستری بود بیمارستان .
من ترنجبین دادم و شیر خشک
من ترنجبین و شیر خشت دادم
اره عزیزمما ترنجبین میدیم
نه فقط دستگاه گذاشتم
نه هیچ کدومنباید بدی
من فقط سیر و شیرخشک دادم تند تند جیش کنه اومد پایین
اینا باید شما بخوری ن اینکه به بچه بدین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.