۱۰ پاسخ

عزیزم زردیش چند تموم نشد نبردی دکتر

اصلااا

بهش ندادم ولی برای اینکه خودم یبوست داشتم بچمم دفع نداشت خودم خوردم اونم ک شیر منو میخوره

من بردم دکتر قطره داده هر ۸ ساعت میدم . البته دو روز هم بستری بود بیمارستان .

من ترنجبین دادم و شیر خشک

من ترنجبین و شیر خشت دادم

اره عزیزم‌ما ترنجبین میدیم

نه فقط دستگاه گذاشتم

نه هیچ کدوم‌نباید بدی
من فقط سیر و شیرخشک دادم‌ تند تند جیش کنه اومد پایین

اینا باید شما بخوری ن اینکه به بچه بدین

سوال های مرتبط

مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 ۱۰ ماهگی
مامان نجلا و دلوین مامان نجلا و دلوین ۶ ماهگی