اینجا کسی بوده هیچکدوم از این واکسنارو ب بچش نزنه؟

۵ پاسخ

مگه میشه کسی نزنه اونی ک نزنه هم واقعا کم عقله
ظلم میکنه در حق اون بچه

من ک نمیزنم

دوست منم نزد

واکسن بچه که باید زد چی میگین خانما 😑😑😑مگه میشه واکسن نزد

عزیزم این واکسنارو نزنید همشون مضرن و بیخود و عامل بیماریها پیج استاد بابایی و عوارض دیده هارو ببینید که این واکسنا هیچ خاصیتی ندارن . به حرف این گهواره ایها گوش نده اینا صرفن چون همه میزنن بچه بینوا رو میبرن واکسن میزنند و آگاهی ندارن، منم تا دوماهگی نمیدونستم زدم

سوال های مرتبط

مامان 🌙لین خانوم 😍 مامان 🌙لین خانوم 😍 ۵ ماهگی
مامان 🌙لین خانوم 😍 مامان 🌙لین خانوم 😍 ۵ ماهگی
مامان سوران مامان سوران ۷ ماهگی
مامان علی و معین مامان علی و معین ۷ ماهگی