اون درد اوایل مال تخمدانیه که تخمک ازش آزاد شده.بچه نیست.منم اوایل سمت چپم درد میکرد فکر میکردم دختره.ولی بچه سمت راسته الان
خب معلومه خودت بیکاری دوست داری سناریو بسازی
منم ازاول تا الان اکثرا سمت چپم درد دارع یا میسوزه نمیدونم دلیلشو
من بچم پسر بود سمت چپ بود فک نمیکنم ربطی داشته باشه
ربطی نداره
چه ربطی داره 😐
بسم الله😶
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.