من تا روز زایمان که معاینه شدم ماما گفت سرش هنوز کامل پایین نیومده خداروشکر همون روز زایمان کردم فقط ۴ یا ۵ ساعت درد شدید داشتم ....تا میتونی هفته آخر پله برو زیر دوش اسکات بزن بشین رو دوپا خونه رو جارو نپتون بکش خیلی جوابه
اصلا ممکنه تا اخرم سرش بالا باشه ماله من ک هنوزم بالاس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.