دکتر شماعی خیلی خوبه
من شماعی رفتم ، تو کوثر روبروی بیمارستان فارابی ، کارش خیلی خوبه قیمتش معمولی بود مثل جاهای خوب دیگه ، نمیشه گفت کمه
نرگس افضلی تو ابن سینا هم خوبه
منم واسه دوتا بچه هام اورعی رفتم کارش خوبو دقیقه.
برو مراکز دولتی
سمت ما رایگانه اونجا اگه رایگان هم نباشه هزینش کمتره
درمانگاه ها مناسبن
مم بقیه الله تو بلوار فردوسی دادم
دکتر آریا بهادری
دوقلو هستم شد ۷۱۰۰
سلام عزیز ی دکتر خوب تو مشهد بهم معرفی کن کارش خوب باشه واسه زنان و زایمان
بین رسالت ۳۸ و ۴۰ برو دکتر اورعی زارع هم دستگاه هاش دقیقه هم دکتر خوبیه
بیمه هم داشته باشی قبول میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.