نسل فردا خیلی خوبه
من آزمایش رو رفتم دکتر اجتهادی توی راهنمایی اما دو سال پیش بوده هزینه الان قطعا خیلی فرق کرده
من رفتم نسل فردا سونوش شد۱۸۰۰ازمایشش هم۱۲۰۰قبل عید
من سر آدریانا که شهریور ۴۰۲ بود رفتم درمانگاه امام حسین
نسل فردا
من پیش دکتر علیرضا سعیدی 1900ولی قبل عید بود.دستگاهشم عالیه ودقتش بالاست. جنسیتم درست گفت
آزمایش ntبنیاد ژنتیک رفتم ۴۰۰با بیمه نیروهای مسلح
آزادش ۱۴۰۰بود
من رفتم مژده شمس ۱۴۰۰
بعد عید رفتم جهاد هفت تیر شد پونصدو خورده ای شد
سونو پیش علی ملایی ۱۱٠٠شد
آزمايشگاه جهاد دانشگاهی، البته زمستون سال قبل رفتم قیمت امسال رو نمی دونم.
من آزمایش nt رو رفتم آزمایشگاه جهاد تو مفتح
نصف قیمت همه جا
شماعی همکارشون هراتی زاده خوب و دقیق ان تی هم درست گفت جنسیتو
تو عید رفتم بلوار کوثر شماعی شد ۲ و خورده ای
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.