خانومای مشهدی آزمایش ان تی رو کجا انجام دادین هزینش چه قد شد؟

۱۳ پاسخ

نسل فردا خیلی خوبه

من آزمایش رو رفتم دکتر اجتهادی توی راهنمایی اما دو سال پیش بوده هزینه الان قطعا خیلی فرق کرده

من رفتم نسل فردا سونوش شد۱۸۰۰ازمایشش هم۱۲۰۰قبل عید

من سر آدریانا که شهریور ۴۰۲ بود رفتم درمانگاه امام حسین

نسل فردا

من پیش دکتر علیرضا سعیدی 1900ولی قبل عید بود.دستگاهشم عالیه ودقتش بالاست. جنسیتم درست گفت

آزمایش ntبنیاد ژنتیک رفتم ۴۰۰با بیمه نیروهای مسلح
آزادش ۱۴۰۰بود

من رفتم مژده شمس ۱۴۰۰

بعد عید رفتم جهاد هفت تیر شد پونصدو خورده ای شد
سونو پیش علی ملایی ۱۱٠٠شد

آزمايشگاه جهاد دانشگاهی، البته زمستون سال قبل رفتم قیمت امسال رو نمی دونم.

من آزمایش nt رو رفتم آزمایشگاه جهاد تو مفتح
نصف قیمت همه جا

شماعی همکارشون هراتی زاده خوب و دقیق ان تی هم درست گفت جنسیتو

تو عید رفتم بلوار کوثر شماعی شد ۲ و خورده ای

سوال های مرتبط

مامان نیلا🩷 نینی💙 مامان نیلا🩷 نینی💙 هفته نوزدهم بارداری