واسه سوختگی نوزاد چی خوبه
زینک میزنم خوب نمیشه

۱۳ پاسخ

کالاندولا خیلی خوبه

زینک فیروز من زدم خیلی خوبه

کالاندولا

پسر من فقط با وازلین بچه سوختگیش خوب شده. ،

زینک که خوبه منم گرفتم آن آن کاندلاهم خوبه

ایده ماه‌گرد کانال روبیکا حتما عوض بشین به کارتون میاد @qwer1no

سودوکرم

سودوکرم بزن سوختگی رفع شد روزانه کالاندولا بزن

زینک اکساید فیروز یا کالاندولا ایروکس

روغن جامد فقط

کالاندولا و زینک از همه چی بهتره
کلا حتی اگ نسوخته باشه هم روزی ی بار کالاندولا بزن

پماد واژینال

من همه چی امتحان کردم فقط کرم تالک فیروز

سوال های مرتبط

مامان آوینا خانم❤️ مامان آوینا خانم❤️ ۶ ماهگی