۷ پاسخ

من کارای لیلا قربانی دیدم توی اینستا کاراش قشنگه جاریمم پیشش قبلا بن‌مژه زده راضیه

من هر دوتاش رو تو شیردهی انجام دادم. باید در حد یه وعده شیر بدوشب بریزی دور بعد بهش شیر بدی.
اگه میخوای بهت معرفی کنم کجا رفتم...
دقیقا دوساله میگذره یه ذره تغییر رنگ نداشته بن مژه ام. رژم هم عااالی
خودم و خواهرام و خاله هم پیشش کاز انجام دادیم همه مون راضی هستیم

من پیش عشقی انجام دادم خیلی عالی بود کار

برا شیدینگ لیلا گرانمایه و برا هاشور فریبا گرانمایه

بلد نیستم

من اسما کدخدایی کارشو خیلیی دوس دارم،خیلی نچرال و خوبه کارش ،از نزدیکم کاراشو دیدم عالی بوده ،اطرافیانم هم پیشش میرن همه راضین

من میکرو رفتم تو شیر دهی گفت مشکلی نداره نمیدونم والا

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر ۱ سالگی