۵ پاسخ

سه چهار روز قبل موعدت قرص ال دی رو شروع کن بخور هرموقع ول کنی پریود میشی

قرص آل دی

من الدی بهورمعقب میندازم

قرص ال دی خوبه فک کنم

قهوه
ما وقتی عروسی داشتیم مامانم قهوه و زرده تخم مرغرو‌حسابی هم میزد بعد نبات می‌انداخت بعد آبجوش پریوددنشیم

سوال های مرتبط

مامان دردونه 💕💕 مامان دردونه 💕💕 ۳ سالگی