۱۰ پاسخ

شیربرنجم عالیه

من اون اوایل که خیلی هوس میکردم فریز کردم. مشکلی هم نداشت و وقتی یخ زدایی کردم طعمش هم مثل اول بود

نه عزیزم من حتی تا چندماه هم نگه میدارم
وقتی میخوام گرم کنم یه تیکه کوچیک کره میریزم توش که مثل روز اولش بشه

توش قلم بنداز که می خوای گرمش کنی اب نریزی دلپیچه نگیری قلم باعث میشه موقع گرم کردن خودش کمکم شل بشه فقط زیرش کم باشه اروم گرم شه چون بلغور خاصیتش اینه میمونه سفت میشه

با بلغور یا گندم کامل هر کدوم در دسترس‌ هست درست کن فقط گندم باید گندم حلیم باشه

اینایی که گفتم شاید طولانی بود ولی فوق العاده راحت آماده کردنش و بی نهایت هم خوشمزه میشه من این دومین بار بود درست کردم دفعه اول کم درست کردم ببینم چطور میشه
دیگه دیروز زیاد درست کردم بسته بندی کردم اندازه یه هفته م بذارم فریزر

چیزی نمیشه ولی اگه میتونی تازه تازه درست کن

سلام به منم بگین چجوری درست کردین منم می‌خوام درست کنم

بازاریا معلوم نیست چی توشونه خودت درست کنی بهتره

منم دیروز برا یه هفته م درست کردم بسته بندی کردم هر بسته اندازه یه وعده م
چیزی نمیشه برا یه هفته ده روز

سوال های مرتبط