من براش همه چی گرفتم جز سرویس چوب بجاش تخت کنار مادر گرفتم سایز ۱۳۰ بزرگ حدود ۱۰۰ تومن شدن البته لباسی خیلی کم گرفتم گفتم خدابخواد بعدا سایزش بدونم
منکه فعلا چیزی نخریدم هنوز جنسیتش معلوم نیست
ولی میخام از ماه دیگه انشالله شروع کنم
فقط هم چیزای واجب میخرم
سرویس چوب که اصن جا ندارم بخرم
اسباب بازی هم نمیخرم به جز چنتا جغجغه خودش که کم کم بزرگ میگه چی میخاد😀
ولی فکر کنم در حد همون ۵۰تومان جمعش کنم...به شوهرمم گفتم همه چیزو خودمون میخریم همینکه بهم جهیزیه دادن بسه
کالسکه کریر ساک ، شیشه پستونک و یخرده وسایل بهداشتی حوله تشک سرویس خواب مسافرتی و چند تیکه لباس ۵۰
مونده چیا بخری چقدر بخری چه مارکی بخری
من نمیزارم خانوادم چیزی بخرن مگر طلا به همسرم گفتم هر چقدر میتونی و میخوای خودت بخر جهاز دادن کافیه
خودمم اصلا اهل سیسمونی اینا نیستم در حد اینایی که میگم، گهواره، ست کالسکه ،لحاف تشک مسافرتی،پستونک ،شیشه شیر،وسایل حموم اگه خواستم حالا تصمیم نگرفتم،صندلی ماشین،چند دست لباس همین حتی عروسک اینا هم نمیخوام بچه به مرور که بزرگ میشه وسایل براش میخرم
برا کمد اینا هم جا نیس
اینا هم شاید تیکه تیکه بخرم شاید مثلا کالسکه و روروئک بمونه برا بعد که چهار ماهه شد برم بخرم
کلا از وسیله خریدن متنفرم خونه ام به اندازه کافی است اشغال زیاد داره
منی که وسایل ضروری گرفتم بقیه چیزا رو از خواهرم گرفتم روروک و صتدلی ماشین و صندلی غذا و کریر و گهواره و... ازین چیزا برامنم حدودا 20شد
االبته سرویس چوبشو نگرفتم هنوز
ما الان داریم برمیگردیم هنوز چندتا وسیله مونده حدودا ۱۳۰
والا من تا الان یکم خورده ریز خریدم با یه کریر ۴۰ میلیون شد هنوز هیچی نگرفتم 🫠😐
من حساب کردم یه سیسمونی خوب 500 در میاد 😅😂
من خرید نکردم و فقط میخوام چیزای ضروری بگیرم ۵۰ کنار گذاشتم
تا الان ۳۰ تومن با یکم خرده ریز که مونده نهایتاااا با ۴۰_۴۵ تومن تموم میشه خریدام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.