اره بوه داره جا باز میکنه
مایعات و اب زیاد بخور
من که دارم
یکم بلند میشم راه میرم یا به کارام میرسم شدید ترم میشه🥲
اره طبیعیه منم هنوز گاهی درد دارم
البته اگه درد خالی باشه و لی اگه همراهش خونریزی یا لکه بینی بود یا درد خیلی شدید همراه با ضعف شدید بود سریع برو بیمارستان یا با دکترت هماهنگ کن
بله عادیع
من روزی 3 تا مسکن میخوردم
ولی باردار بودم خبر نداشتم
اره از الان درد دارییی تا 14/15هفته برای من تازه داره یکمی بهت. میشه
سلام عزیزم بنظرم که فردا حتما برو پیش دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.