۷ پاسخ

اره بوه داره جا باز میکنه

مایعات و اب زیاد بخور

من که دارم
یکم بلند میشم راه میرم یا به کارام میرسم شدید ترم میشه🥲

اره طبیعیه منم هنوز گاهی درد دارم
البته اگه درد خالی باشه و لی اگه همراهش خونریزی یا لکه بینی بود یا درد خیلی شدید همراه با ضعف شدید بود سریع برو بیمارستان یا با دکترت هماهنگ کن

بله عادیع
من روزی 3 تا مسکن می‌خوردم
ولی باردار بودم خبر نداشتم

اره از الان درد دارییی تا 14/15هفته برای من تازه داره یکمی بهت. میشه

سلام عزیزم بنظرم که فردا حتما برو پیش دکتر

سوال های مرتبط

مامان ✨الارا✨ مامان ✨الارا✨ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دیان 🤱 مامان دیان 🤱 روزهای ابتدایی تولد