بچه هاتون تو این سن چ شیرین کاری هایی میکنن؟؟؟

۴ پاسخ

میخوابم رو پاهاش منو ناز نازی میکنه. یه سری ترانه های بچه گونه رو تکرار میکنه. دائم در حال نانای.

خیلی کارا
اونایی ک من دوست دارم :
بوس می‌فرسته چشمک میرنه
میگم برقص شونشو میندازه بالا بشکن میزنه( البته ک صدا نداره🤣)

ادای همه رو در میاره😂 ادای بابام ادای مادربزرگش ادای داییش.. میگم دایی چکار میکنه؟ اداشو در میاره

ادا در میارن.. تازه شروع میکنن ب کلمه های جدید گفتن.. دیگه خیلی ‌کارا😂

سوال های مرتبط