شما به بچه هاتون تو این سن کاچی میدین؟؟؟؟

۴ پاسخ

من شکر نمیدم اصلا
به جاش هر چی رو بخوام شیرین کنم خرما میزنم
کاچی رو هم با خرما میپزم براش میخوره

از ۱۰ ماهگی ی
میدم

اره

اره چرا ندم

سوال های مرتبط