من از دکتر پرسیدم گفت وقتی بچه ها میخابن لازم نیست اروغشون بگیری که بیدار بشن . مثلا فکر کن شما خابی بعد یکی بزنه پشتتون خ.شتون میاد که اون بچه خوشش بیاد . معمولا یا وقتی خابن یه تکونی میخورن میزنن یا بیشتر وقتا وقتی بیدار میشن که بلندشون میکنی خودشون میزنن . من همین کارو واسه بچم میکردم دقیقا همینجوری بود دل درد هم نمیشد
تو خوااب بچه هر کاری کنی نمیزنه من یکم عمودی نگه میدارم بعد میزارمش تو حاش بخوابه
به پهلو بذار تو خواب نیاز نیست
وقتی میخوابه اروغ نمیگیرن
عزیزم بلندش کن روسینت بزارش دستوازپشت بزار اروغشوبگیر
یا یه طرفی بذارش بزن پشتش
یا دیگه بغل کن
بلندش کن بگیر نذار با باد گلو بخوابه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.