۷ پاسخ

من خوابش ببره آروغش رو نمیگیرم چون تو خواب نمیزنه بعدشم بغل بگیری بیدار میشه بدخواب میشه

بغلش کن بذار روی شونه یا سینه ت

از لباس پسرم البته هنوز براش بزرگه😅😅

بغلش کن اروغشو بگیر دوباره بزار بخابه من همین کارو میکنم اگرم خابش سبک هست بزار بخابه وقتی بیدار شد سریع بلندش کن اروغشو بگیر

من بلندش میکنم میزارم رو شونم همونجا مبخوابه آروغشم میزنه

منم همین جریانو دارم، اروغ نمیتونم بگیرم زیاد، بجاش نیم ساعت حالت نشسته بغل میگیرم که بالا نیاره هضم بشه شیرش

رو تشک شیب دار به رو دست چپ بخوابونش

سوال های مرتبط