هزینه هاش که نگو خواهر من دو مدل قرص گرفتم چهارشنبه شد دومیلیون و هشتصد پنجاه قبلش عمل هیستروسکوپی انجام دادم هزینه عملم شد 12میلیون و خورده بااینکه دولتی بود مال سه ماه پیش بود عملم الان که دوبرابر شده خیلی هزینه داره دیگه داروها گرون شده دارو هم کم پیدا میشه من پریود بشم میرم واسه انتقال
من فعلا پانکچر کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.