۲ پاسخ

هزینه هاش که نگو خواهر من دو مدل قرص گرفتم چهارشنبه شد دومیلیون و هشتصد پنجاه قبلش عمل هیستروسکوپی انجام دادم هزینه عملم شد 12میلیون و خورده بااینکه دولتی بود مال سه ماه پیش بود عملم الان که دوبرابر شده خیلی هزینه داره دیگه داروها گرون شده دارو هم کم پیدا میشه من پریود بشم میرم واسه انتقال

من فعلا پانکچر کردم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وششم بارداری