منم اینجوریم..ماما میگفت بخاطر تغییرات فیزیکی بدن هستش احتمالا .چون بعد زایمان ادم اون ادم قبل نمیشه و احتمالا کامل تحریک نشدی
سزارین بودی؟ منم سوزش دارم نمیدونم چرا قابل تحمل نیست یهو
از خشکی واژن
منم همین طور این دو روزه خارش دارم گفتم فردا برم دکتر
احتمالا قارچی شده ... پماد واژینال کلوتریمازول استفاده کن
سلام شاید بدنت خشک شده ژل روان کننده استفاده کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.